'Zorgt voor overzicht'

‘Organizing zorgt voor behoud van productiviteit voor de organisatie en preventie van ziekte als gevolg van stressklachten’

‘Praktisch organiseren van je ruimte, tijd en middelen zorgt voor evenwicht!’

‘Door de bomen het bos weer zien’

‘Opruimen kost minder tijd dan zoeken’

‘Werkdruk en ziekte nemen af na begeleiding van een professional organizer’

’Organizen is méér dan opruimen! Het is je leef- en werkplek zó inrichten, dat die jouw leven dient en niet andersom!’

[/vc_row]

'Zorgt voor overzicht'

‘Organizing zorgt voor behoud van productiviteit voor de organisatie en preventie van ziekte als gevolg van stressklachten’

‘Praktisch organiseren van je ruimte, tijd en middelen zorgt voor evenwicht!’

‘Door de bomen het bos weer zien’

‘Opruimen kost minder tijd dan zoeken’

‘Werkdruk en ziekte nemen af na begeleiding van een professional organizer’

’Organizen is méér dan opruimen! Het is je leef- en werkplek zó inrichten, dat die jouw leven dient en niet andersom!’

Karen Bos (1977), oprichter en eigenaar van Dubois Organizing.

De afgelopen decennia heb ik bij verschillende organisaties gewerkt, zowel in de profit als non-profit sector. Hier heb ik diverse functies uitgeoefend, van leerkracht tot directeur,van reisbegeleider tot accountmanager. Tevens heb ik ervaring als stage-en studiebegeleider in het HBO.

In al deze functies is plannen, organiseren en agendabeheer van groot belang. Ik heb aan den lijve ondervonden dat een efficiënte werkwijze en een goed gestructureerde werkplek van levensbelang zijn in een hectische werkomgeving. Na jaren werkzaam te zijn geweest in het onderwijs, voornamelijk in de managementfuncties ben ik mijn kennis gaan verzelfstandigen in de vorm van professional en personal organizing. Vol overgave en enthousiasme richt ik mij op het werkproces dat organiseren heet. Om mijn kennis nog verder te specialiseren heb ik de opleiding tot Professional Organizer gedaan en ben ik gecertificeerd.

‘ Door mijn ervaringen als directeur ben ik mij zeer bewust van de uitstraling van een persoon, bedrijf of organisatie en maak ik mij dan ook sterk voor het imago van jezelf of jouw bedrijf.’

‘ Mijn manier van werken kenmerkt zich als: praktijkgericht, persoonlijk, direct, duurzaam ( zowel in het proces als de praktische kant).’

Karen

‘ In de loop der jaren heeft Karen Bos diverse functies gehad, al deze functies getuigen van een goede vaardigheid in structuren en organiseren’

Enkele quotes van klanten:

‘ Karen staat voor Klantgericht, Attent, Realistisch, Energiek en Nauwgezet’

‘ Karen kan goed luisteren en goed verwoorden. De opbouw was duidelijk en overzichtelijk voor mij. Ik kreeg een positief gevoel en kreeg zin om aan de slag te gaan.’

Ontwerp/Design
Karen Bos creëert schilderijen, opgemaakt uit voornamelijk acrylverf en structuurpasta’s. Zowel in een huis- of kantooromgeving zijn deze werken toe te passen. Zie hier een aantal voorbeelden. Deze zijn tevens in te zetten/te huur voor u als particulier en/of bedrijf.

Ik wil graag hulp, hoe kom ik in contact met DuBois Organizing?

Wil je DuBois Organizing inschakelen om een frisse start te maken met opruimen, de administratie, tijd-management of huishouden? Neem dan telefonisch contact op of stuur ons een mail, waarin je kort uitlegt wat je situatie is en waaraan je behoefte hebt. We kunnen dan een eerste inschatting maken of je bij ons aan het goede adres bent. Mochten we je inderdaad kunnen helpen, dan kun je een afspraak maken voor een intakegesprek. Klik op ‘contact’ en er verschijnt vanzelf een invulformulier of telefoonnummer.

Waarom is er een intakegesprek?

Voordat we een werkafspraak met je maken, komt de personal organizer eerst langs voor een vrijblijvend intakegesprek bij jou op je werkplek of thuis. In ieder geval de ruimte waar de daadwerkelijke training zal plaatsvinden. Hier kun je vertellen waar je precies tegenaan loopt, zodat wij kunnen inschatten of en hoe we je het beste zouden kunnen helpen. Daarnaast vertelt de organizer je waar, waarmee en hoe jullie aan de slag zouden gaan, in het geval je zou besluiten een werkafspraak met haar te maken. Dit intakegesprek is erg belangrijk om voor beide partijen te kunnen bepalen of de klik er is en we een werkafspraak kunnen maken.

Zijn er kosten verbonden aan het intakegesprek?

Nee, hier zijn geen kosten aan verbonden.

Hoe lang duurt een training?

Afhankelijk van de vraag en de omvang van het aan te pakken onderdeel bepalen we dit na het intakegesprek. De minimale afname is 4 uur per sessie. Blijkt tijdens een training dat er meer tijd nodig is, dan maken we een vervolgafspraak.

Hoe gaat DuBois Organizing om met vertrouwelijke informatie?

Informatie die wordt besproken wordt vertrouwelijk behandeld. Wij hebben geen oordeel over wat wij tegenkomen tijdens het organisatieproces. Evt. verjaarde persoonlijke documenten worden versnipperd. Tevens rijden we in reclamevrije auto’s.

Wie maken er gebruik van een professional of personal organizer?

In de zakelijke markt zijn dit veelal personen die hun werkwijze willen aanpassen, omdat ze aan het eind van de dag ontzettend veel gedaan hebben, maar voor hun gevoel nooit genoeg. Dit komt de laatste jaren vaak voor, omdat werknemers er steeds meer taken bij krijgen, maar hun agendering nooit hebben kunnen aanpassen. Door de hoeveelheid werk is het overzicht niet meer aanwezig.

Wat levert een training op?

Het resultaat van professional organizing is concreet: een opgeruimd bureau zonder stapels papier, een goed werkende agenda en een vlotte afhandeling van taken, post of e-mail. Dit heeft verschillende gevolgen: overzicht, rust, werkplezier, inzicht in financiële zaken waardoor er minder faalkosten en meer opbrengsten zijn.

Ik heb niet veel geld, kan ik dan toch van je diensten gebruikmaken?

Bedenk dat structuur in je leven je geld kan besparen. Wanneer je overzicht hebt in je administratie voorkom je aanmaningskosten doordat je weet wanneer je welke rekening moet betalen…Als je je magazijn op orde hebt koop je bewust in…heb je je mailbox op orde dan zie je de mail die wellicht een nieuwe klant oplevert… Daarnaast kunnen kosten voor Professional Organizing in een aantal gevallen worden gedekt door een Persoonsgebonden Budget. In de zakelijke markt vallen deze trainingen vaak onder opleidingen en/of studiekosten. Je volgt immers een functiegerichte training die jou helpt om beter te kunnen werken.

Wanneer moet ik de betaling voldoen?

Je ontvangt de factuur binnen 10 dagen na de eerste werkafspraak. De betalingstermijn is 14 dagen en op alle diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

vihij-logoZZP-logo-aangesloten zzpijl-Logo-algemeen

logo-ocmn

In sommige situaties is het van belang dat er multidisciplinair gewerkt wordt. Samenwerkingsverbanden worden opgezet wanneer nauwkeurige samenwerking tussen diverse professionals gewenst is.
Met onderstaande professionals werk ik samen.

Logo lydia met tekst

Heb je klachten of een ziekte waarbij je voedingsadvies nodig hebt? Diëtist en voedingscoach Lydia Schotema leert je zelf je gezondheid te managen met passende voedingsadviezen en begeleiding. Klik hier voor meer informatie

In geval van een scheiding komt er veel op je af. Scheidingsraadgever Otto Philipse is een ervaren deskundige en kan hierbij ondersteuning bieden op vele vlakken.

Klik hier voor mee informatie.

Logo Raadgever bij Scheiden

'Zorgt voor overzicht'

‘Organizing zorgt voor behoud van productiviteit voor de organisatie en preventie van ziekte als gevolg van stressklachten’

‘Praktisch organiseren van je ruimte, tijd en middelen zorgt voor evenwicht!’

‘Door de bomen het bos weer zien’

‘Opruimen kost minder tijd dan zoeken’

‘Werkdruk en ziekte nemen af na begeleiding van een professional organizer’

’Organizen is méér dan opruimen! Het is je leef- en werkplek zó inrichten, dat die jouw leven dient en niet andersom!’