'Zorgt voor overzicht'

‘Organizing zorgt voor behoud van productiviteit voor de organisatie en preventie van ziekte als gevolg van stressklachten’

‘Praktisch organiseren van je ruimte, tijd en middelen zorgt voor evenwicht!’

‘Door de bomen het bos weer zien’

‘Opruimen kost minder tijd dan zoeken’

‘Werkdruk en ziekte nemen af na begeleiding van een professional organizer’

’Organizen is méér dan opruimen! Het is je leef- en werkplek zó inrichten, dat die jouw leven dient en niet andersom!’

Werkwijze

Nadat u telefonisch of via de website contact heeft gezocht met Professional Organizer maken we een afspraak voor een intakegesprek bij u thuis of op uw werkplek.

  1. Intake
    Tijdens de intake bekijk ik uw situatie en maak ik samen met u een inventarisatie van wat u wilt bereiken. Dit bezoek duurt ongeveer 1 uur, is kosteloos en geheel vrijblijvend.
  2. Offerte
    Naar aanleiding van het intakegesprek ontvangt u een offerte waarin de afgesproken werkzaamheden, de geschatte tijd en de kosten duidelijk worden vermeld.
  3. Aan de slag
    Als u akkoord gaat met de offerte maken we een afspraak om samen aan de slag te gaan. Tijdens de organizing-werkzaamheden wordt u stap voor stap begeleid om uw doel te bereiken. Samen met u ontwikkel ik een systeem dat voor u werkt en waarbij u zich prettig voelt.
  4. Evaluatie
    Direct na afloop van de werkzaamheden bekijken en evalueren we het eindresultaat. U heeft immers direct resultaat van onze inspanningen. Na 2 maanden vindt er een telefonische terugkoppeling plaats om de aandachtspunten nog eens door te nemen en eventuele vragen te beantwoorden.
  5. Belangrijk om te weten
    Het spreekt vanzelf dat ik zorgvuldig en discreet met uw opdracht en de uitvoering hiervan om zal gaan.

Werktijden

Maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00.
In overleg werken we in de avonduren of weekenden.
Voor het weekend geldt een toeslag van 10% op het tarief.

Werkgebied

Het kantoor van DuBois Organizing is gevestigd in IJsselstein, provincie Utrecht. Mijn werkgebied bevindt zich in een straal van 100 km rondom deze plaats.

*Met grote regelmaat ben ik echter te vinden in de Kop van Overijssel. Bent u woonachtig in het noordelijke deel van Nederland, dan kunnen we uiteraard kijken of onze samenwerking haalbaar is.

Particulier

Tarief is afhankelijk van de aard van de werkzaamheden.
Tarieven kunnen bepaald worden voor hele dagen, dagdelen (minimaal 4 uur) of een zgn. strippenkaart. Voor meer info belt u vrijblijvend voor info.

Reiskosten en -tijden tot 10 km (enkele reis) plus kleine organizing materialen zijn hierbij standaard inbegrepen. Bij langere reisafstanden en/of reistijden brengt Dubois Organizing € 0,19 per gereden km en de helft van het benoemd uurtarief in rekening.

 

Zakelijk

€895,- excl. BTW per dag.

Op basis van de intake wordt een offerte uitgebracht.

Reiskosten en -tijden tot 10 km (enkele reis) plus kleine organizing materialen( to do book, label pads,2 opbergcassettes,insteekhoezen e.d.) tot een beperkt aantal) zijn standaard inbegrepen. Bij langere reisafstanden en/of reistijden brengt Dubois Organizing € 0,19 per km.

Klik hier voor de algemene leveringsvoorwaarden.